Meremang kini berada di dalam aplikasi   
Meremang kini berada di dalam aplikasi   

Kiriman Seram

Pengalaman Ketika Keluar Lambat Dari Sekolah

Cerita ini tentang aku selalu keluar lambat dari sekolah sepanjang aku tingkatan 1 & 2. Semasa balik lambat lah aku kena kacau tapi tak teruk macam kisah orang lain..

Pontianak Mengamuk

Kejadian tersebut berlaku angkara pembinaan perumahan baharu berdekatan dengan kawasan tanah perkuburan kampung kami. Banyak perumahan sedang didirikan dan suatu hari salah sebuah mesin excavator tidak sengaja menggali satu kuburan lama yang tidak bertanda.

Rumah Di Ganggu Selepas Perceraian

Ini kisah dari kawan aku Diana. Diana ni baik orangnya. Cantik pulak tu. Hari tu dia menceritakan kat aku pengalaman dia lalui. Hampir setiap...

Penanggal mencari darah manis

Kisah ini daripada kawan saya. Kak Shida. Dia cerita pengalaman lahirkan anak pertama. Sekarang dia sudah mempunyai 5 orang anak.Kak Shida tidak percaya dengan...

Menumpang makhluk halus di Kemensah

Abang Yus seorang pemandu teksi. Hampir 20 tahun dia bekerja sebagai pemandu teksi. Malam ini seperti malam-malam biasa. Tiada yang aneh. Cuma malam ini Abang...

Kisah tragedi semasa berkhemah di tepi pantai

Kisah ini berlaku di sebuah pantai di Melaka. Bakri dan saudara-maranya bercadang untuk berkhemah di tepi pantai. Malam itu mereka masak bbq, ikan bakar,...

Kerana lupa basuh darah, hantu datang menganggu

Nama saya Dahlia. Saya tinggal di Shah Alam bersama dua lagi rakan. Saya student di Universiti berdekatan di sini.  Kawasan rumah saya ni memang...

Malam perkahwinan di ganggu makhluk hitam

Semasa aku kecil, aku ingat lagi satu kisah yang berlaku di kampung halaman ku. Malam perkahwinan Maksu ku, dia di ganggu oleh lembaga hitam.Kampung...

Ayah pulang membawa keranda

Pada satu petang, aku nampak ayah bersama lima orang lelaki yang aku tak kenal membawa balik sebuah keranda kayu. Hiasan luarnya sangat cantik. Aku...

Rumah atas tapak perkuburan orang asli

Jika selama ini, aku hanya mendengar kisah seram dari orang lain dan tidak pernah sekali pun aku nafikan yang hantu sememangnya wujud. Tetapi kali...